هوا سرد شده...


khaterat

 هوا سرد شده 

پس دستاش کجاست که تو دستم بگیرم تا گرم بشم؟

کجاست؟

کجاست؟

دوباره هوا سرد شده اما دیگه اون کنارم نیس

دوس ندارم زمستونو

چون به یاد اون می افتم 

خاطراتش برام تکرار میشه

دلم گرفته دوس دارم یک بار دیگه 

به گذشته برگردم

دستاشو بگیرم درحالی که از سرما میلرزم

فشار بدم دستاشو و اون بگه

اگه سردته لباسمو بدم بهت عشقم 

و من ناز کنم بگم کنار تو همیشه گرممه

توی اون هوای سرد با هم لیوان قهوه رو بگیریم تا گرم بشیم

آروم لباشو رو لبام بزاره و...

وای چقد دلتنگم

حاضرم هر چی دارم رو بدم تا دوباره بشیم مثل گذشته 

من بشم عشقش و اون بشه زندگیم 

ای کاش 

ای کاش

.

.

.



نظرات شما عزیزان:

سپتا
ساعت11:27---28 آذر 1392
salam upam

nanaz
ساعت20:52---17 آبان 1392
slm fk konam dir b dir up mikoni
bhm sar bzn o nazar bezar


...
ساعت23:37---13 آبان 1392

این روزا همه ی رویا و آرزوم این شده ؛

این که توی بحث فقط سکوت کنم...

فحشاش رو بده...حرفاشو بزنه...

منم بشنوم و به جون بخرم...

تموم که شد...

برم بغلش کنم ...

گریه کنم...

حرفی نزنم...

فقط و فقط عمل کنم....

بگم: با من نجنگ ....من عاشقتم...




...
ساعت23:55---27 مهر 1392


فدات عزیزم خوش اومدی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





شنبه 27 مهر 1392 14:35 |- naficeh -|

ϰ-†нêmê§